Håndverker - Rydder du opp etter deg hos kundene dine?

Av Eirik Lier 16. februar 2021

Som håndverker utfører man ofte komplekst arbeid hos kunder som kunden ikke har full kontroll over selv. Når du leverer håndverkertjenester er det derfor mye som kan føre til at kunden ender opp med en følelse av misnøye. For å oppnå fornøyde kunder er det viktig å sette klare forventninger og levere opp til disse. Bør du for eksempel rydde opp etter deg før du forlater arbeidet?

Les mer >

Temaer: håndverker, ryddig arbeidsplass, fornøyde kunder

Om Loydsbloggen

Loydsbloggen skal være en kilde til kunnskap og inspirasjon for eiere og brukere av varebil. Vi tar opp temaer som er viktige for deg som håndverker, varetransportør eller annen bruker av varebil. Du vil finne nyttig innhold om hva du må tenke på ved kjøp og bruk, og nyttige tips for forbedring av varebilhverdagen. På Loydsbloggen blogger vi en gang i uka. Følg oss gjerne!

Besøk www.loyds.no

New Call-to-action

Siste innlegg

New Call-to-action